Monday, March 23, 2009

Re: Spang Teru!!!

SHIT HAPPEN!!! all the time....
At last, HAHAHAHA, dpt juak aku luang masa nulis entry...
Kehadapan, keatas, kedebah, kekayrek, kekanan, kekunci papan, aku ngucap thank kpd mereka2 yg tlong aku masa tempoh ari ya...
....THANK YOU A LOT....
Blue October dh lancar album baru, it TODAY!!!. Approaching Normal tjuk lagu cdak ya. Ant lgu hit/d jangka hit (bukan hitz 1) ialah
-Dirt Room
-My Never
-Weight of The World

Aku dh dgar 3 lgu tok, p dlm tiub kawu la. Bleh layan juak.
Nyuruh aku ska dgar lgu cdak, pa cdak nya ada main violin. Mcm butterfingers juak. N bands tok tergolong dlm genre post grunge, well aku x brapa minat glak post2 tok, p ya la namakan evolusi, setiap yang diwujudkan pasti berevolusi, kecuali kertas plastik a.k.a kertas krek, benda ya xkan berevolusi, waima nya gne2. Tetap sama.
Well, singan tok jak lok aku nulis, nak nyambung asgment gk. Ciao...



"nicefryday"

No comments: