Sunday, March 8, 2009

Start Over

Yes. Akhirnya aku dh da masa k start balit blogging. Goblog, Goblog, Goblog. Aku cba try test nak kah sari cgek entry untuk blog aku. Amin. N mayb untuk masa2 akn dtg akan byk brg ku post utk mereka2 yg berminat. Eh, suma brg yg ku post hanya untuk promot ajak. Xda knak mengenak aku dpt Untung daripada olahan gya.

K, 1stly, untuk posting julung2 kali utk tahun 2009 tok, aku nak share some of my thought.
Well, lately byk kejadian blaku d sekitar aku yg aku bok perasan marek. Haha. Not dat im act like i dont care wat happen around me, it just im bz again wif my self n my life la.
So, lately, eh tkar kaka bhs swak jak. Makin sari, makin aku minat dgn Fhutu. Entahla, p aku bleh dikatakan dh obses dgn gmbr scene. X kesah scene apa pun, mun ku rasa nya da knak mengenak dgn aku, aku tembak. Hehe. Tembak di ctok mean ambk Gmbr la. Haha, rajin indh gk aku ngaler word2 ya...

Next, aku prasan, makin byk kwn2 ku yg dh fed up dgn blaja. Kin rami yg quit. Wat wrong aku pun x tauk. Mayb tekanan, it just my thought la. But aku ttp doakan nya org berjaya dalam idup, waima apa pun yg nya org ceburi.

N finally, blog aku juak akan madah ckit sebyak perkara2 yg melibatkan scene muzik kita, terutama scene d kuching tok. I do the best i can to provide info. Bukan aku nak jd wartawan ka pa, just nak kongsi, share info dgn public.

K, sekian saja...peace


"nicefryday"

No comments: